Berceloteh melalui foto............

Bukan kemahiranku untuk berkata-kata atau menulis dengan penuh gaya dan ayat-ayat yang menarik serta bombastik. Cukup sekadar dengan foto-foto yang tak seberapa dan sedikit makluman, mungkin mampu menceritakan segala-galanya....

Isnin, 13 Jun 2011

Daudsu Jamaluddin

Nama Daudsu Jamaluddin menjadi sebutan dikalangan penyokong-penyokong Kelantan khasnya dan peminat bolasepak Malaysia amnya. Kelalaian benteng pertahanan Kelantan dihukum oleh Terengganu apabila cubaan daripada Manaf Mamat yang cuba di keluarkan oleh Daudsu telah menerjah ke gawang sendiri.

Melalui pemerhatian lensa MyLensaSukan, tindakan spontan tersebut merupakan tindakan yang sewajarnya kerana jika beliau membiarkan bola tersebut melintasi gawang gol, situasi itu akan mengundang bahaya kerana terdapat seorang lagi pemain Terengganu yang berada dibelakang. Hanya nasib yang tidak menyebelahi Daudsu kerana bola tandukannya menerjah ke gawang Kelantan.

MyLensaSukan sempat merakamkan detik-detik tersebut.







3 ulasan:

  1. bukan salah daudsu tetapi salah penyokong yang membaling bunga api ke arah kanan pintu gol Terengganu..ini menyebabkan perlawanan terhenti 4 minit dan pengadil menambah extra time selama 4 minit..andai penyokong tersebut tidak membaling bunga api tersebut maka kemenangan pasti memihak kepada kelantan..apa²pun adat permainan ada menang dan ada kalah...

    BalasPadam
  2. betul doh tu. x dok luck. kita masih seri selepas gol tu. cuma player kelate semua sudah "down" dan diambil kesempatan oleh terengganu.

    BalasPadam
  3. salah gak tak kira kenapa tak salah pasal dia kelate kalah huhuhuhu

    BalasPadam